ניר ונעמה – הבית שלך לאינטרנט
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
    • ניהול דפי פייסבוק לעסקים
    • ניוזלטרים ו-SMS
    • בניית אתרים בוורדפרס
    • עמודי נחיתה
    • הכה את המומחה
    • פרסום למגזר הדתי
  • בלוג
  • לקוחותינו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
    • ניהול דפי פייסבוק לעסקים
    • ניוזלטרים ו-SMS
    • בניית אתרים בוורדפרס
    • עמודי נחיתה
    • הכה את המומחה
    • פרסום למגזר הדתי
  • בלוג
  • לקוחותינו
  • צור קשר
ניר ונעמה – הבית שלך לאינטרנט
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
    • ניהול דפי פייסבוק לעסקים
    • ניוזלטרים ו-SMS
    • בניית אתרים בוורדפרס
    • עמודי נחיתה
    • הכה את המומחה
    • פרסום למגזר הדתי
  • בלוג
  • לקוחותינו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
    • ניהול דפי פייסבוק לעסקים
    • ניוזלטרים ו-SMS
    • בניית אתרים בוורדפרס
    • עמודי נחיתה
    • הכה את המומחה
    • פרסום למגזר הדתי
  • בלוג
  • לקוחותינו
  • צור קשר
מערכת באנרים מומלצת
ראשי הבלוג של ניר ונעמה מערכת באנרים מומלצת

מערכת באנרים מומלצת

מאי 3, 2016

אתרים רבים, בעיקר בינוניים וגדולים משתמשים במערכות באנרים ווידאו כדי לנהל את הפרסום אצלם באתר. שימוש במערכת באנרים מאפשר המון גמישות ואופציות כמו:

  • ניהול רוטציה של מפרסמים
  • שליטה בכמות הצגות של באנרים לכל משתמש (1 ליוניק ליום למשל)
  • סטטיסטיקות ודוחות מתקדמים – לפי מפרסם, לפי קריאטיב, לפי מיקום הבאנר באתר, ועוד
  • אופטימיזציה מתקדמת של הפרסום שלכם לפי CTR (אחוז הקלקות) – כלומר המערכת יודעת להציג באופן אוט' את הבאנר שעובד הכי טוב וכך בעצם חוסכת לכם זמן רב שמבוזבז על מבחני A/B לקריאטיבים שלכם.
  • ניהול המלאי – המערכת יודעת מה כמות המלאי הקיים ולתת לכם התראה במידה ומלאי החשיפות שלכם קטן לעומת הדרישה.

חשוב לי לציין שגם אתרים קטנים יכולים לעשות שימוש במערכת באנרים: למשל להציע כמה מבצעים או שירותים בדף הבית בבאנר ולראות על מה הלקוחות שלכם מקליקים הכי הרבה.
ההטמעה של מערכת באנרים היא די פשוטה, במיוחד באתרי וורדפרס. כך שכבר מחר אתם יכולים להציג באנרים באתר שלכם.

DFP – מערכת הבאנרים המומלצת (והיא גם בחינם)

ישנם כמה מערכות באנרים בשוק, רובן מערכות שנוצרו ע"י מפתחים או חברות בחו"ל. ישנן גם מערכות ישראליות אבל אני מניח שהיכולות שלהן מוגבלות מאוד ביחס לאלו בחו"ל.
אני עובד עם מערכות באנרים כבר מעל ל-6 שנים. יצא לי לעבוד עם 3 מערכות באנרים: OPENX, CHECKM8 ו-DFP. עבדתי עם 3 המערכות הללו תקופה ממושכת ואני יכול להגיד שבלי ספק DFP (או DoubleClick For Publishers) היא הנוחה והטובה ביותר מביניהן. ולרוב האתרים הגרסה החינמית של DFP מספיקה בהחלט ויכולה לתמוך גם בהצגת באנרים וגם בוידאו.

ל-DFP ששייכת לגוגל ישנה גם מערכת HELP מפותחת – כפי שיש לכל מוצר של גוגל. וישנם גם כמה סרטוני הדרכה ביוטיוב בערוץ הרשמי של DFP שמסבירים על המערכת. תוכלו למצוא סרטוני הדרכה נוספים וגם בערוצי יוטיוב פרטיים אחרים.
בנוסף ישנו גם פורום שגם בו אפשר להיעזר ולשאול שאלות.
אתרים שמשתמשים בגירסא המפותחת יותר של DFP (זו שבתשלום) יכולים גם לקבל תמיכה במייל.
הממשק של DFP מאוד נוח וקל לתפעול ואחרי שפשוף קצר גם אתם תוכלו לשלוט בו

מה צריך בשביל להטמיע את מערכת הבאנרים של DFP

כדי לפתוח חשבון של DFP צריך שיהיה לכם קודם כל חשבון אדסנס פעיל. במידה ואין, עליכם לפתוח חשבון אדסנס ולעקוב אחר ההוראות של גוגל אדסנס לאישור והפעלת החשבון.
אם כבר יש לכם חשבון אדסנס פעיל אתם פשוט נכנסים להרשמה ל-DFP ופותחים חשבון.

לאחר פתיחת החשבון השלב הבא הוא הטמעת המערכת באתר שלכם. לצורך כך עליכם להקים במערכת Ad units. אד יוניט הוא למעשה "מיקום" באתר בגודל מסוים שאתם מגדירים – למשל באנר עליון באתר:

דוגמא לבאנר עליון ב-DFP

לאחר הגדרת המיקומים שיהיו באתר שלכם אתם פשוט מוציאים את הקוד של המיקומים ושותלים באתר – בדומה לשתילת הקוד של גוגל אדסנס.

שימו לב שיש 2 סוגי קודים שצריך להטמיע באתר:

  1. קוד שהולך ל-HEADER של הדפים וצריך להופיע בכל האתר (או לפחות בכל העמודים בהם תרצו שיופיעו הבאנרים)
  2. קודים שהולכים למיקומים עצמם של הבאנרים (כלומר כל אד יוניט צריך לשבת במיקום שלו באתר)

הקמת קמפיין ב-DFP

קמפיין ב-DFP בנוי מ-3 רמות:

  1. ORDER – זוהי רמת המפרסם. למשל "שטראוס"
  2. LINE ITEM – רמת הקמפיין. למשל "קפה נמס מאי 2016"
  3. CREATIVE – רמת הבאנר – כלומר פה מעלים את הבאנרים של הקמפיין, בכל הגדלים שהגדרתם באתר.

כדי להקים קמפיין יש צורך להקים את 3 הרמות הרמות במערכת.

ברמת ה-LINE ITEM גם נעשות רוב ההגדרות של הקמפיין. למשל: יעדי הקמפיין (אפשר להגדיר יעד חשיפות, הקלקות ועוד), ממתי עד מתי ירוץ הקמפיין,  באיזה מיקומים באתר ירוץ, באילו מדינות, מה העדיפות שלו לעומת קמפיינים אחרים ועוד.

ניתן לראות ב-2 הסרטונים הללו הסברים על מרבית ההגדרות:

הסרטון השני:

 דוחות ב-DFP

DFP מאפשרת שליפת דוח מהיר ברמת ה-ORDER או ברמת ה-LINE ITEM.
לחלופין, ניתן לבנות דוחות מורכבים יותר עם הנתונים שאתם רוצים.

ניתן גם לשמור את הדוחות שלכם כדי שלא תבנו אותם בכל פעם מחדש וגם ניתן להגדיר שליחה אוט' של הדוחות בתדירות שתרצו ולנמענים שתרצו.

הדוחות יאפשרו לכם לגלות הרבה נתונים על הקמפיינים שלכם: מה עובד טוב, מה המיקום הטוב ביותר, איזה קרייאטיבים עובדים על הקהל שלכם ועוד.

צריכים עזרה בהטמעת מערכת באנרים אצלכם באתר? כתבו לי:

השם שלך *

הטלפון שלך *

המייל שלך *

« הקודם
הבא »
צרו איתנו קשר

השם שלך *

הטלפון שלך *

המייל שלך *

אומרים עלינו ש...
  • "ניר ונעמה עזרו לי להתרכז מה שאני טובה בו באמת תחום העיצוב תוך כדי שהם מנהלים לי את הפייסבוק בצורה מאוד מקצועית ושגם עובדת ומביאה לי לקוחות.
    בתור מעצבת מתחילה הסיוע והתמיכה שלהם מאוד עוזרים לי!"

    מורן אבורמד
    מורן אבורמד
  • "אני עובדת עם ניר ונעמה בשנתיים האחרונות, אני כותבת עבורם כתבות תדמית ללקוחות ומפנה אליהם לקוחות שלי שמעוניינים שיכירו אותם יותר במגזר הדתי.
    אני מקבלת פידבקים מאוד חיוביים מלקוחות שמופיעים באתר שלהם ו/או שנעזרו בשירותים שהם נותנים."

    גילה בן נאים
    גילה בן נאים
  • "נעמה וניר סיפקו לנו את הידע, ההדרכה והביצוע במהירות, במקצועיות וביעילות. הם היו זמינים במיילים ובטלפונים.
    היה כיף לעבוד מולם ברמה הבינאישית ביומיום, והתוצאות מוכיחות את עצמן!"

    RoomStyling
    RoomStyling
פוסטים אחרונים
  • 6 דרכים לחיפוש עבודה בשנת 2016
  • מערכת באנרים מומלצת
  • חווים ירידה בחשיפה שלכם בפייסבוק?
  • רקעי וידאו לאתרי וורדפס שילהיבו את הגולשים שלכם
  • כך הגענו למאות לקוחות בחודש בצורה אוטומטית בלי לבזבז דקה
We WordPress
גלילה לראש העמוד